Shop until you drop

Jaha, det var bajsväder idag så jag och mina systrar drog på stan med Liam och liv. Sedan mötte vi upp mamsan också. Dem köpte jeans och sådär och jag skulle inte köpa något nenenene. Men jag hittade dessvärre två perfekta dans tröjor så dem fick det bli. Sedan köpte jag även Om jag kunde drömma, jag har läst den 1 gång redan, men det var på engelska så jag ska läsa den igen. Lär bli ett par gånger till sedan också, så bra så bra så bra.
Annars så var Eclipse SÅ jävla bra! älskade den älskar den.
Nu är det bara 1 film kvar, SPÄNNANDE. Nja jag har läst böckerna så inte så värst.

Nu ska jag i alla fall packa lite sedan bär det av till skogs tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0