När jag ändå är hemma.

När jag ändå är hemma en dag kan jag ha en liten update.
Jag har ju bara jobbat och varit i hörnefors.
Dock var jag jävligt lycklig ett par dagar, men inte pga jobb.
Men lyckan håller i sig kort tid har jag märkt.

Igår beställde jag en massa från H&M, kommer att få paketet v.31-32.
Det blir som min present till mig själv efter att jag jobbat i dessa veckor.
Annars skickade jag ett brev till Cosmo igen för några dagar sedan och idag fick jag ÄNTLIGEN
tidningen. Det var på tiden får jag väll säga!

Och vad hände med vädret?
skit igår och idag. Åska i natt och jäkligt fuktigt idag.
Usch ba, skare va såhär kan det lika gärna vara kallt istället.
Jag längtar efter halsdukar så det är okej.

Det har i alla fall varit underbart att få vara hemma och sova i sin egna säng en natt!
länge sedan jag varit så trött som igår, hade migrän och kunde inte hålla ögonen öppna.

Nu ska jag i alla fall ta en promenad tror jag eller göra något. Sedan ska jag städa det sista på rummet
och sedan ska jag snart bege mig tillbaks till Hörnefors.
Kommer hem igen på Fredag.



Kommentarer
Postat av: nathalie

åh, tacktacktack! :)

2010-07-27 @ 14:51:23
URL: http://jnathalie.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag? :)

kraaam!

2010-07-27 @ 22:40:57
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0