make my dreams come true.

Mätt och trött är jag nu. Gött!
verkligen svinigt trött.. kommer nog bli en ganska tidig kväll ikväll.
idag hände värsta mysgrejen, gjorde verkligen min dag. Så himla fint var det!
men jag vill ha något att berätta för mina vänner därför ska jag inte skriva allt i bloggen, haha.
Vill inte höra" jo jag läste det" för det förstör som.
i alla fall så är jag så sugen på en svart byxdress från Lindex. Dock lär den vara slut överallt, inte alt för kul.
Imorgon får jag se om jag tar mig till stan för att kika om den finns kvar där, vi får se.

Känns förjävligt att jag ska jobba när mina päron har semester, det suger! men men.. what to do.
Som mamma sa man rår inte för när man fyller år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0