JustLikeHeaven

Såg en till nussicarranfilm ikväll, just like heaven.
romantisk blask film, älskar dem!!
nu ska jag nog krypa i säng och slagga. haha sköna ord!
drack likör idag, det smakade värre än allt annat. RÖVäckligt.
nemen, kanske ska se några avsnitt av the hills innan jag somnar.. får fan ge mig.. klockan är 11. kan inte sova än..
fast, jag ska ändå upp 9 och ta en powerwalk, I will die. Kan inte träna innan jag ätit ett helt kylskåp innan, men nu ska jag. Nu tar vi tag i det här. Nu när jag inte har problem med andningen så ska jag bara köra på.
Är så taggad på hösten ( jag skev inte det där nyss..) men jo det är jag, för då börjar dansen!! känner lyckan. Slutade dansa for no reason, jo juste den anledninge.. jag var ett LATARSLE. Men nu jävlar kör jag!
nu ska jag ta allgergi tabletten och sova, 9,5 timmars sömn är inte så pjåkigt ju.


MINA BÄSTA ÄR HEMMA IGEN!
supersupersuper, tycker jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0