I need to find a way to forget you.

kan väll säga att min sommarlov går mot sitt slut nu.
Börjar jobba på måndag och jobbar fram till den 14 aug.
Så idag packar jag ner mitt rum och flyttar till Hörnefors imorgon kväll.
Det blir bra att få tjäna pengar.

Hade världens skönaste kväll igår ute med goaste tjejerna. Skrattade så fruktansvärt mycket
Bästa var faktiskt " Där är ju Norpan!!!!!" haha loved it.
Och att höra hans röst igen, den rösten är den härligaste som finns. Jag saknar den, jag saknar honom.
Annars så är jag jäkligt trött idag, men någon huvudvärk känner jag inte av.

Sista avsniittet av the hills är nu sett, det är så tragiskt att det ska ta slut.
Sista avsnittet någonsin. Har sett alla nu, depppppppp.

anyway.
jag ska städa min garderob som haft bombanfall.
Annars blir det nog sängläge idag, vad kvällen erbjuder får jag se
Livet är fint nu. verkligen fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0