Från och med du.

Det är ju verkligen rå kasst väder idag också. What's up with that?
1. Det är ju så jävla tråkigt
2. Det är fult ute.
3. Man blir trött
4. Man blir blöt
5. Man blir arg.

Och okej om det bara hade varit regn, hade varit mysigt att sitta med en kopp te och mysa. Men ne det ska vara rötmånad också, bara ordet får mig att må illa.
Nej usch va otaggad man blir i detta väder, får mig att påminnas om att det snart är höst.. shit.
Nej det vill jag inte ha faktiskt.. fan.
Vill ha denna underbara sommar kvar länge länge länge.

Annars då? nja inget speciellt.
Har målat naglarna och försökt förstå vad fan man ska ha på sig i detta väder så man varken fryser eller svettas ihjäl. Har inte kommit fram till något svar än.

nu ska jag chilla en stund sedan ska jag vara lite elak och väcka en sovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0