Dunka mig gul och blå.

Vaknade nio av mobilen som spelade så högt den kunde.
somnade om såklart i en timme, gött!
Det åskade inatt, MYSIGT. kröp ihop mig under täcket och myste! somnade om igen, haha fan va jag har blivit förälskad i att sova. Min sommarförälskelse kanskekanske.
I alla fall så tog jag mig upp klockan tio och tog en "powerwalk" , snarare en släpa-fötterna-efter-mig-walk.
Allt jag ville var att sova. haha.
Det gick i alla fall bra, åt en massa frukost när jag kom hem, gött!
Sedan ut med hundarna, fy blä.

tog mig en efterlängtad dusch och landade i soffan, sedan smsade Johanna och vi tog en cykeltur till stan och åt glass. GOTT! den rann typ bort men ändå super god.
Jag och glass har ett väldigt okomplicerat förhållande, jag älskar dem och dem älskar att hamna i min mage.
Vi cyklade hem upp för alla jäkla backar som man måste besegra innan man är hemma.
Sedan landade jag i min soffa igen.
Vår teve funkar inte och jag funderar på att gå till grannen mär det är dags för dexter.
Har ju fan taggat sönder det här?!?!? åååh. Så jävla små problem jag har, som blir så stora.

Annars går jag fan och lägger mig 7 typ.
Om man inte har teve orkar jag inte vara vaken, haha.
What a life.

dsssssssssssssssss
vad ska jag göra?
orkar inte promenera för det har jag redan gjort, orkar inte köpa godis för det är så onödigt att trycka i sig sånt
jag vet inte vad jag ska göra!!!
På onsdag är det inskolning också, jobbet närmar siig. dammmit.

Ska ut på promenad imorgon också. Upp tidigt!!

Kommentarer
Postat av: evelina

re: haha, forsure!



mysigt med cykeltur och glass ju!

2010-07-05 @ 19:54:40
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0