Det är tur att man alltid går vidare.

För det gör man ju? iallafall när man fått göra det ett par gånger.
Jag kan bara skaka på huvudet, bli jävligt besviken, skratta och gå vidare.
Men jag ska vara ärlig med er, jag är jävligt trött på att lära mig av mina misstag..
Jag vill inte göra fler misstag, vill bara vara få vara med någon som gör mig glad.


Kvällen blev hur som helst bra ändå, jag har badat badkar och ätit kladdkaka och druckit te.
Bara myst för mig själv, jag är rätt bra på det så.
Ska nog se MissionImpossible3 ikväll och sedan sova.
Imorgon ska jag upp 8 och gå ut med hundarna, spyr av bara tanken...
Men jag får väll försöka somna om sedan( som att det kommer gå)

Kanske borde sova snart egentligen..
Åker tillbaks till Hörnefors imorgon också.
Känner inte för att jobba, känner inte för något..
vill bara vara.

Mamma har i alla fall köpt skor åt mig idag , finaste mammsen.
Får se dem på Onsdag när jag ska hem igen.
Nu ska jag bara se teve, det är nå sjukt humor program när folk gör illa sig..
vissa är små roliga, andra är bara jävligt hemska.

Hoppas ni alla har en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0