Blue my mind

Åkte till stan idag med mamma och köpte en kolcka, sedan åkte vi till strömpilen, köpte en klänning och en topp, ett nagellack och ögonfransböjare.
fin fint.
I alla fall så var jag med mina syskon ikväll, sedan skulle pappa på biltvätten och jag vart rå taggad
så jag följde med, ( jag tycker om att vara med på biltvätt, don't ask me why)
När vi väl åkte in i själva tvätten började den tvätta, men efter typ 1 min så stannade den
jag och pappa började leta reda på numret till OK men när vi började ringa så kom en gubbe ut och började
hålla på. Sedan försökte vi igen, efter en min så stannade den. vi titta på varandra och ba "jaha??!"
sedan ringde vi igen och killen kom dit han höll på en stund och vi prövade igen, men nu funkade det inte heller.
Då visade det sig att den var trasig så vi fick åka till Haga och tvätta bilen där. När vi kom dit sa dem att lampan inte funkade, så där satt vi i mörkret när bilen tvättades. Haha gryyyyymt vare!
älskar ännu mer att tvätta bilen.

Nu har jag målat naglarna och ska nog sova nu. Sista natten i min egna säng och sita lediga dagen imorgon.
Sedan är det jobb.

nu ska jag slepppppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0