One tree hill, greys anatomy, dexter

Dessa tre serier är inristade i mitt hjärta! verkligen.
Jag gråter till två av dem och skriker av kärlek till en av dem. Älskar när dexter mördar någon!
antagligen för att han får hämnas och hämd äger. haha!

Men One tree hill i alla fall, fyfan va fin serie bara!!! jag avgudar den.
och greys, älskade greys.. 3 mars börjar det om! fyfan va jag kommer sitta i soffan och vara övertaggad!!!
Mhm , love iiit!!!

Sista avsnittet på dexter är det värsta men samtidigt det bästa, my oh my! minns sommaren 09..
det var jag, dexter och en flaska kylbalsam! åh jag vill tillbaka till den natten!!!!

nu ska vi inte snacka minnen, nu ska jag göra fotoläxa.

såg nyss one tree hill föresten, nyaste avsnittet jag har maskara i hela ansiktet och en sjö börjar bildas i sängen! åh jag älskar one tree hill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0