läst min gamla blogg och hittade detta

William och Caroline i en vanlig konversation

carran säger:
as bra med mig
william säger:
IHSFHasufsuydf
william säger:
tror du jag bryr mig`?
william säger:
haha
william säger:

william säger:
vad bra att det är bra
carran säger:
men sug AV DIG SJÄLV DIN LILLA FITTA
carran säger:
hehe..
william säger:
men hoppas du blir knullad och sedan lämnad
william säger:
fuck you
carran säger:
DET HOPPAS DÅ FAN JAG MED
william säger:
hahaha du är så jävla sad
william säger:
du vill bara ha lite kuk!
carran säger:
ofta man vill ha en jävla kille, ni är ju helt sära..går ju bara att utnyttja<3
william säger:
haahah ja, annars är det ju killen som utnyttjar dig. men lev i din lilla värld
william säger:
din lilla slyna
carran säger:
jag älskar att li utnyttjad annrs idi..
william säger:
men bli det då
william säger:
hoppas du blir spräckt
carran säger:
MEN JA... jag går ut nu i trosorna och skriker " TA MIG DÅ FÖR HELVETTE"
william säger:
haahahhahaha
william säger:
caroline
william säger:
sluta nu
carran säger:
DET HOPPAS JAG MED, då blire lättare när man är hård i magen !! då kanske det rinner !
william säger:
hahahaha
william säger:
du är sjuk
william säger:
som jag
carran säger:
ofc
william säger:
love you! vad gör du?
carran säger:
love yahhh

Kommentarer
Postat av: william

hahahaha

2010-02-06 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0