Kladddkakaa

har städat hela rummet idag och varit på stan. Köpte mina underkläder och tänkte på vad Hannele sa när vi var där här om dagen och kikade in dem, jag vart full i skratt när jag stod där.. haha!

stod och kollade på de trosor som såg mest bekväma ut, typ hipsterstrosor i bomull.
Då tittar Hannele på mig och säger

"Carro.. du ska inte köpa några jävla menstrosor"

Haha!!!!! det var askul tycker jag.

Nu sa william att jag borde köpa godis till ikväll så jag ska gå och köpa! mums.

Myskväll med mamma står på schemat ikväll och en massa jävla plugg.. ska sitta vaken till 3 inatt har jag bestämt och plugga!!!

Kommentarer
Postat av: hannele

hahahahaahahahah

2010-02-06 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0