I've seen your flag on the marble arch love is not a victory march It's a cold and it's a broken hallelujah

Natten börjar smyga sig på.
Jag vill inte lägga mig i det där tysta rummet, utan tröst, utan närhet.
Jag vill inte höra mina andetag och klockans tickande.
Jag vill inte gå sönder.
Jag vill inte att ångesten ska finnas.
Jag vill inte att sanningen ska slå mig samman till bitar.
Jag vill inte att att tårarna ska hindra mig från att sova.
Jag vill inte tänka.
Jag vill inte förstå vad som har hänt.


Jag vill att det ska vara morgon hela tiden.
Jag vill glömma sanningen.
Jag vill inte somna ensam.
Jag vill inte känna ångesten.
Jag vill inte sova.
Jag vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0