I gotta feeling



ÅH va jag är taggad på sommar, solen lyser ute idag.. det är kallt ute! men solen lyser och det gör mig så grymt taggad på somma!! fan så bra allt kommer bli då!!
Fyller 18 då och då ska jag verkligen lägga alla dessa år bakom mig.
Kommer inte sitta vid datorn i sommar, möjligtvis någon gång men annars ska den vara avstängd!
Ska bara vara utomhus och sola och vara taggad. MHM, och äta glass och bada. Jag vill verkligen ha sommar nu!!
Usch, jag bara nyser hela tiden idag.. min enda lediga dag från skolan och jag är dyng sjuk! great.
Jag vill träna och vara ute och göra en massa, men jag är bara sjuk usch.
Snart är det Sex and the city, mhm! och sedan är det one tree hill. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ONE TREE HILL!!! det är även den bästa säsongen enligt mig på tv nu, s.4. <3
Nu ska jag krypa upp i soffan och se lite musik videos innan SATC börjar.
Jag hoppas ni andra som är lediga idag har en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0