Alla <3 dag.

Nu är det alla hjärtans dag. fint!
jag kommer spendera min med Ibi! mhm!! kommer bli toppen!!
har nyss vaknat och ska kanske sova ett tag till. Har slagit på Nothing hill nu, den är så fin!
sitter med min godispåse och njuter av att ingen annan dude är här och kan sno.
Jag ska vara duktig idag och ha med mig kameran och fota idag det blir bra.
I alla fall, ni som har pojkvän or girlfriend! hurrräj för er och jag hoppas ni myser med varandra idag och uppskattar varandra minst lika mycket som man ska varje dag! och ni som är singlar som jag, jag hoppas att ni förstår att alla hjärtans dag är en dag då vi inte behöver känna oss sämre än de som har någon att dela den med, vi rockar världen utan en partner!!

nae nu ska vi se om jag somnar om eller går upp och käkar frukost.


Alla hjärtans dag i åttan!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha älskling du har så rätt(L)

jag har gärna godispåsen för mig själv, och rocka världen gör man bäst själv:D loveu

2010-02-14 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0