snöland

Hade en så jäkla rolig kväll igår!!!
först tårta hos emelie på dagen sedan förfest at sandras apartment.
Sedan corona, och jag lovar.. det var helt sinnes sjukt rolittt!!
det sista som hände var dock sämst!

hamnade tillslut i min egna säng även fast jag skulle däcka i en lägenhet på teg.

är tät i näsan idag, har lite svårt för att prata och har en lättare variant av migrän,ont i nacken och blåsor under fötterna
tummen upp alltså!!
drack äntligen en pistonhead igår, men inget slår heiniken (bara så ni vet)

och jäklar va bra dem där tjejerna är. helt galet, har två jäkligt fräscha filmer från igår.

men nu ska jag försöka vila ett tag till, är svin trött men kan inte sova...
men jag ska i alla fall lyssna på musik och lägga mig i sängen.

jäklar va det snöar ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0