sexmånader.

Hej mina kära läsare!
nu ska ni få höra vad jag kom på idag när jag stod i duschen efter mitt första träningspass på cirka tjugo år.
glöm inte det faktum att jag bara är 18.
i alla fall så slog det mig att jag är redo  för en utmaning, jag ska under dessa sex månader ( fram till sommarlovet) träna mig till en 10.0 kropp, alltså en jävligt smoking hot och vältränad en.
I ärlighetens namn har jag lite för mycket fläsk på olika delar av min kropp som skulle behöva brännas.
Så nu ska jag träna på som fan på ren svenska och se om jag kan känna mig som en tia efter att jag fått denna magiska kropp, och ja det kan ses som en för stor utmaning, men inte för mig. Jag ska besegra den och jag ska känna mig riktigt nöjd i slutändan.
Ni får mer än gärna följa denna blogg där jag nu kommer skriva om dessa månader och min kamp mot fläsket.
Det är Carran vrs fläskät , vi får väll se vem som vinner.

Startskottet var idag, en timmes träning
imorgon blir det ännu hårdare.
träningsvärk here i come, magic body, here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0