mår dåligt och försöker roa mig

min bästa vän är William Ågren
när jag borstar tänderna borstar jag ibland för hårt.
när jag lagar mat så blir det ibland riktigt gott
jag är rädd för magsjuka, spindlar, skräckfilmer
den värsta känslan är Ångest och rädsla.
den bästa känslan är när det inte hänt något speciellt men man lyser som en sol.
jag är bäst på att vara lite för spontan ibland
jag är sämst på att inte vara sämst
jag lyssnar på vad mamma säger
jag pratar ofta för snabbt och ibland säger jag alldeles för mycket som jag egentligen inte bör säga.
jag tycker om teveserier
kärlek är det bästa som finns
i somras hade jag en grym sommar och mådde riktigt bra
sist jag grät
var när jag hade magsjuka
när jag vill tänka sitter jag i mitt rum med musik och skriver ibland

när jag bakar
så blir det oftast kladdkaka
just nu tänker jag på en viss person
idag har jag vaknat och mått dåligt, tittat i H&M nya katalog blev allt annat än besviken

ikväll ska jag se dexter hela kvällen
imorgon kommer jag träffa en väldigt nära vän
min mobiltelefon är en HTC smart som jag ibland blir galen på för att det inte finns knappar på den
när jag vaknar på morgonen
måste jag alltid gå på toa innan jag gör något annat
om jag var ett djur skulle jag vara skulle jag vara en katt för dem är så fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0