Imorgon är det en mindre sak att göra.

10 saker i skolan nu.
varav tre stycken är naturkunskap.. fy.

Jag lyssnar på eldkvarn och är för en gångs skull pigg.
jag tänker på en fin en och mår rätt bra med tanke på omständigheterna.
Ikväll blir det samhällskunskap för den ska redovisas imorgon, men den är halvklar.
så det känns bra.
Vad mer ska jag berätta, jag vill se sagan om de två tornen nu.. om jag inte gör det snart kommer jag se
treans film.
På lovet skall jag se en massa film, och lägga in datorn längst in i garderoben
Eller bära upp den på vinden så jag slipper se den.
Ska bara vila vila vila och vara med min familj och vänner.

Nu ska jag försöka få lite gjort så jag slipper göra det sedan .


haha den här bilden är rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0