2011 är träningsåret.

När jag är frisk igen ska jag köpa en bok som ska bli min nya bästavän,
ska skriva ner allt jah gör i träningsväg. Vare sig det går bra att träna eller att det går skit.
Jag ska skriva allt och jag ska kämmpppah.
ska inte äta godis alls i år, nej okej sådan regel ska jag inte ha för då går der mer åt h.vetet än framåt. Men
jag ska inte äta bara för att jag vill, man man unna sig ibland. Men inte varje helg. vilket jag inte gör nu heller. Men det finns andra val än socker och dem ska jag välja.
Nu ska jag bli fräsching och allt som inte är nyttigt ska falla in i historien.

vad gör jag, nu kör jag!!!
ikväll blir det en promenad eftersom jag inte orkar så mycket mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0