home.

Tro inte att det finns rätt och fel sätt att tackla situationer.
Jag har prövat ett nytt sätt nu när någon sårar mig och visar noll respekt.
men gissa vad, det är ändå jag som står och skäms och känner mig som botten och känner mig patetisk.
Jag trodde att om jag bara sket i allt och visade på det sättet att man inte gör så mot mig inte skulle
vara lika effektivt som att konfrontera personen och sätta ner foten, men nej. Det funkar inte så.
Det funkar inte så för mig.

Visst så är det ändå så nu att jag har noll respekt för personer som gör sådär, jag tar hellre en jävligt jobbig sanning än att få noll respekt.
och vi går inte i femman längre, det funkar inte att vara omogen och inte tänka sig för.
Man får bete sig så gammal som man är, man får ta smällen som kommer. Så länge som man är ärlig och står fär det man gör och tycker så är det okej.
Men att bara blunda för problemen och lämna människor ovetande, det är bara så jävla dålig stil.

Man kan inte älska alla, man kan inte alltid känna samma sak för varandra.
Men man kan visa respekt för alla.

Har verkligen bara en fråga kvar till dig,

H o w co u l d y o u b e s o h e a r t l e s s?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0