sova snart.

Skrivet ett snabbinlägg innan jag ska sova. är hemskt trött och jag har saknat min säng mer än något annat..
Har haft en toppen kväll på kinaplace med brudarna, god mat och underbara tjejer!! Sedan när vi gick ut därifrån fick vi bada, jag var blöt upp till midjan när ja kom hem! haha. men det var trevligt ändå.

Tankarna försöker lägga sig till rätta i mitt huvud men dem har inte riktigt lyckats än.
livet är inte rättvist just nu. Det här är inte vad jag vill.. verkligen inte.

I alla fall så har jag fått mitt H&M paket idag, fick mina fina grejer dock måste jag skicka tillbaka en cardigan.. idioter som skickar fel storlek..
I alla fall så var allt annat perfekt. Älskar allt! 
Håller även tummarna så de nästan blöder, HOPPAS HOPPAS HOPPAS.'

Nu ska jag ta bort allt smink och bädda min säng.
ÅÅH va underbart att få sova i sin egna säng.

ha en underbar kväll och morgon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0