lalalla.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
1. Jag var en player i lågstadiet ;)
2. Jag HATAR att ha på mig sockar
3. Jag avskyr att sitta bredvid okänt folk i bussen.

Hur vill du helst att andra ska vara?
Jag vill att folk ska visa respekt för mig och sig själv, dem ska vara ärliga till en sådan nivå så de inte sårar (sanningen sårar ju alltid någon dock) . De ska våga vara sig själv och kunna ta ansvar för felen de gör och be om ursäkt.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
BERGET, Carro, keso, Carran

Beskriv dig själv med 5 ord?
Glad, Blyg, pojkgalen, Bestämd, gryyyym

Trivs du där du bor?
Nej inte speciellt mycket, eller det funkar. Men jag hatar att ha ett så litet rum!

Tycker du om någon just nu?
Tycker om många!

Har du många framtidsplaner?
Studenten om ett år, sedan ska ja veta vad jag vill med livet, det är målet! får se om jag tar mig dit.

Beskriv hur ditt drömliv ser ut?
Drömliv? hm.. jag vill bara ha hälsan i behåll, ha alla mina fina runt omkring mig, träffa kärleken och ha en välmående familj.
Ha ett jobb som åtminstone inte tar kål på mig.

Har du ett bra självförtroende?
Rätt så, det tar sig i alla fall! men faktiskt är det bättre än någonsin och det blir bara bättre.

Vad har du för intressen?
Teveserier, film, musik, vänner

Vilken är din favoritmat?
TACOS!! och pizza, mums!

Vad har du för motto?
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke

Hur var du som barn?
Glad, energisk, älskade mat? haha.

Vad tycker du om fildelning?
Well, har väll rätt delad åsikt där. Det är bra för att man slösar inga pengar, skit dåligt för de som ska tjäna pengar på att vi köper materialet.

Varför bloggar du?
Jag bloggar mest för min egna skull, för att få ut allt som finns i skallen och berätta för alla om mina roliga dagar , hheee.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Men jag känner kärlek till mina vänner, så utan kärlek ingen vänskap. Kärlek och vänskap går ihop!
Skulle jag välja kärleken över mina vänner? nej.

Vad kan man leva utan?
Idioter, Utseendefixeringen i detta samhälle

Vilket är viktigast hos din partner?
Respekt, omtanke, rolig, glad, kan bjuda på sig själv.En som bryr sig, och som lyssnar på mig och stöttar mig.
Det är viktigt att han ser sig själv lika viktig som jag är för honom

Hur ofta lagar du mat hemma?
Ibland, kanske 2-3 gånger i månaden.

Vad skulle du göra med ett friår?
Jag vet inte.. vill svara något asfint.. men ärligt talat? ligga i sängen tills jag fick skavsår.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
hm, älskar nog grekisk och italiensk mat mest.

Är du pinsam på fyllan?
Ne jag vet inte..

Hur ser folk dig?
Hur ska jag kunna veta det? har inte prövat deras ögon.

Människa som gör dig enbart ledsen?
Men alexander skarsgård för att han bor i ett annat land? haha nemen jag vet inte.. ingen typ

Människa som gör dig enbart glad?
William!

Värsta känslan?
att förlora något som är nära ens hjärta.

Favorit tv-program?
haha seriöst? dont even go there!

När grät du senast?
igår till sex and the city!!

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Skulle nog bara vilja ha världens självkänsla, då kommer man vars man vill.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
jag vet inte...

När blir man vuxen?
När man kan ta ansvar och när man beter sig vuxet. Det är väldigt indivuellt.

Vill du säga förlåt till någon?
Ja.

Vem är din hjälte?
Mamma såklart! hon är världens bästa.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig? man blir snyggare om man är lycklig!!

Vad är lycka?
När man känner total befrielse, när man upptäcker sig själv le utan någon speciell anledning.
När man ser allting med positiva ögon, allting går allting är fint.

Vilka personer beundrar du?
Mamma, hon är bäst i alla lägen , ( även fast vi kan bråka)
William , han är världens bästa kille! han kan alltid, vad som än hänt hjälpa mig och han orkar alltid ställa upp.
Kristoffer, han är i USA, behöver jag säga mer??!


Vem var din första kärlek?
Robin.

Vem har makten i ditt liv?
I have.

Har du någon dold talang?
Om jag berättar den så är jag rädd för att jag måste döda dig ...

Har du någon fobi?
Sprutor och sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0