lalala

HAR DU:
Ett förhållande: Ja, världens bästa med mig själv.
En bästa vän: Jag har turen att ha tre.
Haft ett seriöst förhållande: Ja det har jag
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha oyes.
Blivit kär vid första ögonkastet: hahah.
Fått ditt hjärta krossat: Ja , det har jag.
Skrikit åt en lärare: oj, jo det har jag kanske..
Kysst någon och sedan ångrat dig: Det har jag gjort ja.
Ljugit för dina föräldrar om var du är: haha nja, eller nej faktiskt inte är inte så bra på ljuga.
Några smycken som kostat över 1000 kr? tss. nae.

DAGENS:
Klädsel: Har inte klätt mig än, men det blir bara mjukiskläder idag
Frisyr: boll på huvudet.
Låt: love the way you lie
Vill ha: En förklaring
Sjuka: well...
Drog: nässpray
Saknad: Lakrits
Köp: inget alls.
Godis: Inget godis idag.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: fyfan va snygga mina nya hål är!


SISTA:
Personen som sms:ade: Vickis
Personen som du kramade: Klara
Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: tss.
Bilfärd: Hem från stan med mamma i förrgår
Filmen du såg: RONNY OCH RAGGE


SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: skulle nog inte våga men göra det bara för att gå emot mig själv haha.
Våga hoppa bungyjump:same here
Dejta någon med mycket tatueringar: absofuckinglutly
Kalla dig själv lycklig: Sometimes
Hellre ta bilden än vara med på den: Vara med ofc.
Kunna gråta över en kille: Ja såklart.
Kunna gråta över en tjej: Ja såklart.
Ljuga för någon: "skulle du ljuga för någon?" vet inte om det är något man vill.
Kunna springa 50mil: haha ah jo.. sure

VAD:
Gör du just nu: sitter på golvet och väntar på ett samtal
Ska du göra imorgon: Dont know.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det som inte dödar härdar
Har du med dig in på bion: godis.
Är det för färg på dina byxor: Black
Är det för väder hos dig just nu: sol men blåsigt.
Skulle du göra om du vann på lotto: åka utomlands!!

BLANDAT:
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19år
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jo det har väll hänt
Använder du huvtröjor: ibland.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Tatuering!!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Kommer nog bäst överens med killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0