It feels like... If I hold my breath you'll walk in any second and tell me it was all a mistake, cant believe that you left and It haunts me to hold you this close but hurts me more to let go

Har ägnat mig åt väldigt lugna grejer hela dagen, legat i sängen och degat och tittat på the hills, sett säsong 5 nu. Har sett den typ 3 gånger nu, haha. men den är faktiskt bra.  Promenerade 45 minuter i solen idag mycket skönt, kom fram till en hel del på den promenaden. Nu ikväll har jag bakat fullkornsbröd, hoppas det blir gott. vi ser väll.
Jag gjorde samma misstag 2 gånger idag, försökte stoppa in en hörlur i örat där jag tagit hål, sate va ont det gjorde.!
Ska undvika att göra samma misstag fler gånger.

Imorgon ska jag nog ta en tur till staden och köpa skor, eller så blri det på fredag. Får se,
ska i alla fall promenera imorgon också.

Nu ska jag äta bröd och se mer the hills.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0