broken strings.

Tänkte sova till åtminstone 12 idag, men mina öron hindrade mig. Som han sa, jag skulle inte sova så mycket i natt.
Jag känner mig ändå rätt så pigg.
Har sett the hills nu på morgonen, ligger i sängen än och tar det lugnt.
Vaknade föresten med örat fullt av blod. sköönt! antar att jag stött till örat inatt or something.
Iallafall så älskar jag mina nya hål. mamma blev lite less " nu får du sluta ta hål överallt"
Har 4 hål i ena örat och 3 i det andra, och ett i naveln. Men jag tror att jag är färdig nu!
SKa i alla fall duscha nu så jag får bort allt blod från örat. Sedan ska jag vara med Klara idag.
Får se vad vi hittar på!

You can't play on broken strings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0