Aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta för det är svart och kallt och fult utan dig

aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig
aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig
aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig
aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig
aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig
aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig
aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig
aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0