Skyll inte på att historien upprepar sig, Det är vi som gör om våra misstag igen och igen igen och igen.

Trött är allt jag känner mig.
Ändå känner jag mig super taggad! det är inte lång tid kvar i skolan och visst jag kanske ligger lite smått efter i foto men jag ska bara kämpa. Ska ut i helgen och fota åtminstone en eller två bilder.
Det blir bra,måste bara ligga i och fota allt som kommer upp i  skallen.

Mediekommunikationen är lite jobbig.. men jag försöker verkligen!
Så länge som jag försöker kan det inte bli allt för dåligt.

Snart är det sommarlov, nej alltså det känns SÅ himla konstigt att skriva dem orden!!
men det är ju så, inte länge kvar alls.. och snart är jag 18år. Himmelochpannkaka

Det ska bli en bra sommar, en superduper bra faktiskt.
Så nu ska jag ligga i dessa sista veckor och få så bra betyg som det går!
sedan NJUTA av sommarlovet.

Imorgon ska jag äntligen äntligen äntligen köpa min jeansskjorta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0