Is true love just once in a lifetime?


För mycket på en gång, jag orkar inte tänka
Finns inte så mycket att tänka på
Jag försöker förstå vad som hände med dig, jag var ju där hela tiden
men ändå hann jag inte med när du försvann?
För många löften som vi båda bröt
minnen som suddas ut
De sägs att om man älskar någon ska man låta den gå
och det gjorde jag, jag lät dig gå
Jag fastnade i en korsning och hade två vägar att välja mellan
Den vägen jag valde var den jag skulle följa, jag skulle stänga
en dörr bakom mig och den skulle inte öppnas igen
jag valde inte den vägen du var på
jag valde min egen väg och det är den jag är på nu
och dörren är stängd, du kan inte öppna den

Someday we'll know
Why I wasn't meant for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0