i'm on fire.

SHIIT va taggad jag är!!
var och tränade 45 minuter, gick hur bra som helst! sedan for jag ut och sprang, dock bara 25 minuter har så jävla ont i knäna (okej jag erkänner min kondition är inte så bra + att det är så mycket jobbigare att springa ute än inomhus på löpbandet) så jag sprang inte så långt. Sedan så drog jag igång gamla låtar från 60-80 talet. Blev galen och typ studsade runt i duschen och sjöng med hes röst, och jag är ingen talang när det gället att sjunga skit samma, pappa bryr sig inte tror jag ahha. plus att han inte var hemma.

har bara lite lite kvar att göra på power pointen sedan är jag klar. Det ska jag göra nu sedan ska jag se teve ikväll och sedan kommer mamma hem! då ska jag visa henne alla mina fina fynd jag gjorde igår.

Nu ska jag dansa vidare

Burn baby burn.

Kommentarer
Postat av: ARG SOM FAN

Springa ute kanske är tyngre för knän men utan pain no gain. Springa ute härdar, springa ute formar en bättre än jävla BB på gymmet (bögband).

2010-04-25 @ 21:08:27
URL: http://http:/nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0