I thought I could resist you I thought that I was strong Somehow you were different from what I've known I didn't see you coming you took me by surprise

Filmen var ju helt okej, den var inte alls så läskig.. mest störd!
dock såg vi en annan film som var STÖRT läskig!!!!!
An American Haunting hette den, jag var skitbajsarädd..
ryckte till tusen gånger, vågade inte ens se hela.. haha.
Nej tacka vet jag kärlekskomedier och såna fina filmer!

Hade i alla fall en toppen bra start på lovet igår.
Nu har jag nyss duschat och ska nog ut en sväng med mina hundar, sedan ska jag krypa upp i min säng och se Ugly Betty och någon film kanske.

Livet är fint och bra nu, du finns kvar i mina tankar men jag börjar acceptera och försöker se en mening med det här.

och du, du är bara så jävla bra!
Mhm, livet funkar nu.
Så skönt att kunna le utan att någn ber mig  om det

Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
Och så odlar jag min rädsla
Ja, jag sår ständigt nya frön
Och i mitt växthus är jag säker
Där växer avund klar och grön
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
Men älskling, vi ska alla en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0