dreams

haha, drömde att någon tagit min dator och mina skor.
Blev så arg så jag tog en pinne och högg sönder gräsmattan. sedan kom en snygg kille som tydligen visste mitt namn för han röt " sluta carro" och då slutade jag för jag blev så chockad att han kunde mitt namn.
ja juste jag var en kanin också som gick igenom olika världar, typ kärleksvärlden, spökvärlden.
Och sedan var det en kompis som ville spela i ett band med massa killar och då var jag fortfarande en kanin som skulle hjälpa henne....
hahaha !
har världens träningsvärk idag.. shitpomfritt.. ska  i alla fall springa idag får se när det blir, ska även ut i detta väder. Det är lite sol ute! Mys.
Nu ska jag fika hur mycket som helst.
MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0