bleh

Gud va jag har ont! jag funktionerar inte med denna smärta.
Klarar inte av en dag i skolan, kan inte tänka för det gör så stört ont.
Smärtstillande hjälper inte ens, great.

Ganska skön dag ändå.
Bodde i mjukiskläder idag! bra.
snackat med läraren så nu vet jag vad jag ska göra med mediekommunikationen! bra.
Vi hade text sedan och vi ska skriva en dramaturgisk berättelse! bra.
Jag fick världens kassaste mejl men som fixade tills sig! bra.
Jag ska trots smärtan träna ikväll! bra.
Klagar ju bara på denna förbannade smärta, annars är jag taggad!
man får klaga om man har ont, det är ju inte kul precis.
Ska försöka tänka happy tankar och tagga lite!

Har inte så mycket att säga, kanske skriver något ikväll tror dock att jag ska sova tidigt.

Nu ska jag dyka i läxan.


15.45

OKEJ ALLT ÄR SUPER BRA NU!! äntligen.. fyfan va seg jag har varit..
nu äntligen. underbart är ordet!!!


Kommentarer
Postat av: Idha

Sv, Tackar =) Kramar

2010-04-13 @ 17:59:58
URL: http://idhaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0