you can't break a broken heart

har storstädat mitt rum nu , torkat överallt, damsugit, städat alla hyllor, skurat. Nu är det fint igen..
Sen när mamma och pappa kommer hem igen ska jag måla en vägg svart i mitt rum! Måste verkligen dokumentera den dagen med bilder.. det lovar jag att jag ska!

Jag såg One tree hill idag och det var så himla bra som alltid, grät lite grann måste jag erkänna..
Ingen dexter imorgon och det känns inte allt för roligt. På onsdag börjar i alla fall Greys anatomy igen och det gillas starkt!!

Imorgon är det ju även dags för en ny skolvecka, känns ju kanske inte allt för taggat men..
snart är det ju helg igen! så får man tänka. Ska väl träna imorgon kväll antar jag, sen läxa som alltid.

jag funderar på att framkalla ett antal bilder och sådär från i sommar! jag ska prata med mamma när hon kommer hem igen så får vi se.

Jag tog in alla vintergrejer idag, halsdukar, tjocksockar, mössor&vantar. MYSIGT tycker jag !
myskläder är absolut det bästa!

Nu ska jag vara duktigaste som finns och borsta tänderna och sen sova!
tidig morgon imorgon.

annars så tappade jag mitt objektiv idag, jag trodde att jag skulle svimma,möjligtvis dö! men det gick bra, jag tror inte det gick sönder någonstans! FAN va klantigt ändå...

godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0