TWILIGHT

Alltså.. himmel och pancake..
vad ska jag säga... jag läser twilight nu och jag har fått lägga igen boken kanske 10 gånger och bara
" NEJ.....shjkdn fklakl'äsa j k" den är den finaste, bästa och underbaraste boken jag någonsin läst! den är inte överskattad som vissa säger... den är underskattad!! den är förbannat bra och jag vet inte om jag klarar av att läsa ut den, den är så jävla bra!!! och filmen ? ja jag älskar filmen det ändrar jag inte .. men varför är filmen helt annorlunda än boken?! boken är ju stört mycket bättre....!!

nu ska jag läsa vidare, jag är helt insatt och nerkärad nu!!

" About three things i was absolutely positive. First, Edward was a vampire. Second, there was part of him- and I didn't know how potent that part might be-that thirsted for my blood. And third, I was unconditionally in love with him. "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0