trött..

Har nyss kommit hem och är så himla trött bara..
var på stan med william efter skolan , hade världens varmaste kofta på mig och ville köpa en tunnare tröja..
hittade tillslut den perfekta!! men köpte den inte eftersom william fick mig att förstå att den verkligen inte var värd pengarna.

Vi var på Carlings och snyggingen som jobbar där frågde om det gick bra för mig.. jag gick typ iväg och sa bara " eh.. nja nja nja nja "
efteråt sa william
" förlåt.. men dt var så jävla uppenbart att du tycker att han är snygg"
haha åh... !! dåligt av mig..
men jag blev bara så himla nervös och allt..! carran är inte världens mest säkraste när snygga killar pratar med henne.

Vi träffade i alla fall en massa kända ansikten och det var trevligt.
Vi spelade in en film till Alexander oxå, haha sjukaste...

Det var i alla fall jätte trevligt slut på skoldagen och jag blev på bättre humör.

Nu är jag hemma och är sviiiintrött..
men nu ska jag börja läsa twilight ska läsa 4 kapitel idag! annars hinner jag aldrig klar med den om jag inte läser mycket.
Ikväll börjar ju Idol oxå, så himla roligt!! älskar uttagningarna.
De är alltid så sjukt roliga.


Imorgon ska jag på lava och boka tid för piercing!!!

Ne nu ska jag ta tag i läsandet och äta ett äpple.




Carrrrrrrann





Kommentarer
Postat av: linnéaj

när blir det piercing?! :D

2009-09-09 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0