skola igen..

jaha, så satt man i skolan igen!jag är ganska less på att göra det faktiskt... vill HEM och sova...
igår gjorde jag bara läxor och det sög..!
idag har jag även grymt dåligt samvete... fan.

ikväll drar jag till Hörnefors och sover hos min syster. Ska vara barnvakt och sen färga håret! ni får se bild imorgon..
snart ska jag och viktoria gå och intervjua en gubbe på polisstationen och sen har vi lunch. Missar texten idag och det suger... men vad ska man göra när man bokat tid samtidigt som en lektion?

Sen när jag slutar ska jag hem och packa och sen tillbaks till stan och åka buss till Hörnefors.
Ska väl göra läxor där med när trollen somnat..
Jag funderar på att köpa med mig lite godis innan jag far dit! men jag vet inte om jag hinner.. får se hur jag gör.
nu ska jag skriva en bok analys på twilight.

hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0