"Satan va snygg han måste vara naken"

Äntligen helg! hur efterlängtad som helst!!

Hade skolfoto idag och det var väl okej.. tills enskilda det ska vi inte ens prata om..
Men nu är det gjort i alla fall och det är ju skönt.

Teatern var superkul, vi kastade runt en fet pinne och det small som fan när den for i marken, fan va jag blev rädd varje gång pinnen for i marken!! haha.

Efter skolan så traskade jag och Emely till stan och jag snubblade och höll på flyga rakt ner i marken, fan va jag skrek. Sen fick vi igång snacket, fan va vi pratade på! och vi har verkligen bra smak på killar!! haha
varje gång en snyggbabe kom förbi tittade vi på varann och ba "mhmmmm!!" så himla roligt.
Sen drog vi på waynes och fikade fyfan va gott det var!!
BLÅBÄRSPAJ!!!!!

" tänk han naken"
haha emely du är världsbäst! och den killen var verkligen inte ful..

Sen traskade vi runt på staden och träffade Louise så hon var med oss och vi prövade kläder och jag köpte mig en maskara... På tal om att jag köpte.. fick mina pengar idag!! fyfan va glad jag blev!!!!!!!!!

Sen träffade jag William och kristoffer och hann få mig några kramar, då blev jag gladare än jag redan var!!

Sen vare en äckel gubbe som satte sig med mig i bussen, fyfan!!! sen flyttade han inte på sig när jag skulle ut,
grr..... hatar sånt!!! verkligen när man tänker " sätt dig INTE här" så sätter den sig såklart bredvid en, äcklig var han..

ikväll blir det läxa typ.. inte kul! men jag ska göra bort det.
Sen ska jag bara ligga och lyssna på musik, ska försöka uppskatta att vara själv och se det posetiva i det! för det är skönt att vara ensam om man tänker efter.

Nu pratar jag med Linnea och ska vara social med henne!



Kommentarer
Postat av: lasse niggersson

jag tycker att du borde skriva mer utförligt för annars blir jag arg...

2009-09-04 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0