Powerstrike.

Nu har jag tränat hårt.. ! det var sjukt jobbigt men jätte roligt.
Jag + 24 tanter, haha! men dem var rå bra och det var tur att det inte var någon snygg pojke för då hade jag
inte gjort annat än tittat på honom.. så det var tur att det inte var någon snygging.

Nu är jag jätte trött, och har nyss duschat och ny fikar jag en massa gott!
Fika efter träning är typ det godaste..
Ska fika klart sen se idol och sen blir det mediekommunikation resten av kvällen.

Ska försöka att sova vid tio idag, för jag vet inte om jag klarar av att vara så trött som jag varit hela veckan nu..
Nu ska jag fortsätta dricka mitt ljuvliga te.

hoppas ni har en bra kvälll

kiissssääs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0