poppinlockingbreaking.

Okej vi hade världens roligaste idrottslektion nyss!
fyfan va duktig våran lärare var idag, en kille i trean. Och han var snygg!! ( om han skulle komma över min blogg skulle jag vilja dö nu) men troligtvis inte..

vi körde iaf poppin och det var så jävla roligt! alla sög verkligen, men vi skrattade och försökte ju iaf!
jätte bra idrottt! nu sitter vi och ska ha psykologi, jag känner inte taggen alls men jag tror ändå att lektionen går fort.. det brukar den göra.

Jag sitter med JOHANNNNNNNIIE girl och vi  kollar på hanneles hund fluff!
jag och vickis var hos polisen idag.. det var en läskig man som stirrade ut oss och det var inte kul


nu börjar vi får blogga sen, jag har haft en toppen dag hittills !
caroline är glad idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0