migrän-

Jag har haft en skön helg, den har varit bra faktiskt! bättre än de flesta andra på sistone.
Allt börjar bli bättre igen, för tro mig när jag säger detta! jag har varit i ett hål och det har inte varit speciellt roligt..
men nu börjar saker och ting falla på plats och hon jag var innan en sak hände hon börjar komma tillbaka igen och jag funderar på att det kanske är en idé att låta henne stanna ett tag längre nu.

Jag har städat mitt rum och nu är jag rikligt less på min tapet som är sliten efter att vi flyttade garderoberna, så nu ska jag skicka sms till Magnus och se när han har tid att komma och tapetsera om. Det blir en svart tapet ! jag känner att det kommer bli super duper bra. Vi ska ändra på hyllor och tavlor oxå, så det är lite som ska göras. Måste fokusera lite grann på mitt rum nu känner jag, har verkligen fastnat i datorvärlden och måste ta mig ur den.

Det är one tree hill på tv nu och snygg nick lachey är med, han skulle jag inte tacka nej till kan jag säga!!
gorgeous!!!!!!!!!!
Jag har hört att säsong 7 inte är så bra? så jag ska nog skippa den tror jag..
Imorgon är det dexter och fyfan va jag längtar, det är även 90210. Ska kanske träna imorgon, har ju varit sjuk men jag får se.. fast jag tror att jag ska vänta tills på Tisdag istället.

Jag ska även köpa hårfärg och färga håret WAY MUCH darker, det är ju förövrigt grönt nu?

Nu ska jag se klart det här och sen ska jag göra en massa läxor!! fyfan för läxa...
Sen ska jag se om william vill dra en till pegball match, jag vann i alla fall senast vi spelade..! beckham ägde insista ( han heter verkligen inte så men jag trodde det och det var bara askul), messi, zlatan och de andra.
Beckham är den enda spelaren i mitt lag..

mitt jävla finger dampar nu oxå... fick ju en boll på det i typ sexan och jag har fortfarande ont ibland det gör skit ont..

i alla fall, dags att börja med läxan.

Kommentarer
Postat av: fridalampe

tack så mycket!

allt väl? :)

2009-09-20 @ 19:54:30
URL: http://ljuvligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0