Måndag morgon

Jaha, så var det måndag igen.. sitter i skolan och har mediekommunikation.. eller snart har vi det.
Nu sitter vi bara och chillar!
jag var vaken till 2 inatt.. låg och pratade i telefon tills dess.. det var faktiskt jävligt härligt
och det var nog det bästa samtalet med dig hitills! saker och ting blev klarare för mig, vissa blev mer luddiga..

I alla fall så dog jag idag när klockan ringde, 4 timmars sömn är inget för mig..
jag önskar att jag skulle kunna sova tidigt ikväll men jag ska faktiskt se Dexter och det finns ingen chans att jag missar det för att jag är så trött..!
jag har hört rykten om att det är säsongsavslutning och det hoppas jag  inte.. eller i alla fall då att nästa säsong börjar direkt.

I bussen vart jag sådär party igen som jag var igår, vanilla coke håller i sig än tror jag..
Jag lyste i alla fall upp i ett leende när massa glada låtar kom! Jag antar att jag blir förvånad när jag känner mig glad eftersom det inte händer allt för ofta nu för tiden

JAG HAR MASSA LÄXA, måste verkligen ta tag i dem när jag kommer hem!! seriöst, jag måste.....


nu måste jag lyssna på paul för jag är helt lost..


Hannele är bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0