lördag

Nu är det helg, jag fick gi och för sig helg igår.. men i alla fall.
Lördag idag och jag ska precis fara till ica och köpa mig en veckoreyn! kände att jag behöver lite omväxling i läsandet. inte bara twilight och massa annan läxa.. så jag ska bege mig till ica och sen kommer jag nog inte sitta vid datorn så mkt mer idag, ska in på rehab har jag bestämt, sitter FÖR mycket vid datorn och missar sånt som spelar större roll! jag har tröttnat på att slösa tid på att läsa om andras liv, prata med människor som jag istället skulle kunna ringa och prata med och visst musik kan jag ha igång men då får locket vara stängt.

Så dags för rehab! jag ska börja göra saker som är viktiga för mig istället.

Sen är jag fortfarande sjuk och lite hängig men imorgon blir det i alla fall att träffa Viktoria, vi ska på waynes och fika och prata och så. Det blir mysigt!

Ne nu ska jag väl bege mig till ica, hoppas alla har en bra helg!!

Tänkte att jag skulle ha en frågestund nu, JAG VET ATT DET ÄR FOLK SOM LÄSER MIN BLOGG.
så fråga nu !!

later.


Kommentarer
Postat av: william

vem är bäst i världen? :)

2009-09-19 @ 13:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0