lördag.

Nu är det helg, jätte härligt!!
jag har precis ätit frukost och har lagt mig i sängen igen,spritat naveln och bara chillar till Winnerbäck.
Såhär ska en lördagsmorgon se ut! + en annan sak men det kommer väl det med någon gång.

Jag ska ligga här en timme till, läsa lite twilight och lyssna på musik. Sen ska jag upp och på med joggingkläderna, sen ta en springtur.
Sen hem och duscha och göra mig fin, sen ikväll är det biotajm. Ska nog ha mjukisbyxor på mig faktiskt.. skulle vara grymt skönt att slippa jeansen. får se hur jag gör..
I alla fall så ska jag fortsätta mysa under mitt täcke nu och tänka lite på livets mening... not.

ha en bra Lördag everyone! skriver efter filmen ikväll.


Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0