Kväll

har varit en bra dag, har köpt nya leggins och ett linne på HM och hårfärg.
Var med mamma och pappa på maxi och det är alltid lika roligt.. haha! mamma är bäst<3
hon tog en påse nötter och varje gång hon tar just den påsen brukar jag säga " BEROENDE"
och nu tittade jag bara på henne och ba " jaha..=)?"  och hon tittade bara på mig med menane blick, jag fattade verkligen ingenting för jag hade glömt, men sen sa hon ba " MEN DU SKA JU SÄGA BEROENDE?!?!?!"
haha underbaraste!!
Stod och tittade på folk och sen tittade jag på pappa, då stod han och sparkade på vagnen typ 5 gånger, så himla flummmmmm! haha. sen sa han " jävla hjul..."
jag skrattade ganska mycket tro mig!

Nu är jag hemma och ska lägga mig i soffan med cola och chirre, gödans! ska även se idol när mamma och pappa ser män som hatar kvinnor, vi ska ju se andra  filmen imorgon.

hoppas ni har en bra kväll, är avundsjuk på dig William som har B&J...


Kommentarer
Postat av: william

mums så gott

2009-09-25 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0