Jag är hos dig igen!

jag har kommit igång ganska bra med Twilight nu, kommit en bit på vägen av läsandet.
Annars har kvällen varit död, inte gjort något. Sett lite Mikael p på teven sen vare som inte så mycket mer.  Jag har varit sugen på chips och dipp hela kvällen, men inte har jag då ätit något.. och jag ville träna idag, såg någon som var ute och sprang och jag ville bara ut jag med.. men jag får inte springa förens på måndag! piercingen kan börja spruta blod annars och det kanske jag vill undvika. På Måndag är det även dexter, och fan va jag längtar!!!

annars hade jag inte haft så mycket emot att ha en pojke här hos mig nu, fast nae.. skönt att ha hela sängen för sig själv, man klarar sig bäst själv! det gör man faktiskt..
men ändå..
nu ska jag snart sova
ciaooo

Jag önskar det gick att radera dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0