Inspark

hallååå!
idag hade vi inspark och det var roligt!! Vi fick gömma oss i skoge och leka andra lekar, sen fika<3 gott vare
jag och Hanka rappade för alla medieelever, vi var ganska coola! menstjejen blev mitt smeknamn.. haha!
vi förlorade med "din mamma" skämt .. jag suger på dem ju! Men all ära till Hanneles lag=)

Sen efter skolan träffade jag älsklingslinnea. Vi gick till lava för jag skulle ju beställa  tid för piercing i naveln..
quess what ? it's done and done!!!
fick tid halv fem så nu har jag hål i naveln och det gör ont =) Jag vart galet förvånad när hon frågade om jag kunde ta idag, jag tvekade inte en sekund!!
Linnea är bäst som var med mig idag! fan va jag behövde hennes stöd idag.
glad är jag nu och är spänd på mammas blick, den kommer vara rolig att se..!
Älskar att när piercaren pratade med pappa sa han " ja det går nog bra" haha hemskt brydd man!

Innan piercingen gick vi runt på stan och kollade, jag hittade en kopia på fin tröjan som jag och william sett häromdagen fast billigare! tror ni jag vart nådigt glad? vart super glad och nu är den min!!
Tog även min sista pencelinis nu så det här är en bra dag!!
vi träffade william en kort stund oxå, super var det!!

Sen var linneas mamma världens snällaste som hon alltid är, och körde hem mig!!

Nu har jag ätit och är mätt! ätit lite idag, inte bra för carran inte..
Men nu har jag ätit och ska snart ut med promenad med eddanpeddan.

Idag var en bra dag  = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0