I belong with you.

Tisdagar är ganska sköna dagar, har bara engelska och sen text hela dagen..
jag och viktoria gjorde klart intervjun idag, så jag ska samanställa den ikväll! sen har jag en massa annat som ska göras. Så jag ska nog göra lite mysigt i rummet så det blir roligare att plugga, och sen ska jag ta tag i det hela.
Efter skolan gick vi till stan och Hannele hade sin halsduk runt huvudet som en påskkärring. Det var hur roligt som helst!!!!

När jag kom hem skulle jag ut och springa tog en tröja som gick precis över naveln, mamma skrattade as mycket sen sa hon..
" Ja, men är det inte meningen att du ska ha såna där tröjor när du har hål i naveln hahahahhaa"
Sen skrattade vi ganska länge innan jag bytte tröja och for ut och sprang, sprang till Tomtebo och tillbaka det är 5 km så jag gjorde ett bra jobb idag tycker jag, med tanke på att det regnade helt galet mycket.

Nu ska jag ta tag i läxan!
ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0