Det är dags för Fredagsmys.

Nu är det äntligen fredag, den legendariska fredagen, the it day. the day that klår alla andra dagar.
Ja nu är det Fredag och jag är glad för det! har precis haft Teater och det var faktiskt grymt roligt!
Jag gick ju inte och la mig 10 igår... fan för mig! jag borde få spöö..
ska försöka få tag i en kraftig karl som kan få in lite vett i huvudet på mig, en som kan kasta min dator i väggen om jag inte sover tio.. JAPP så får det bli! någon frivillig?

Slutar 1 idag, då ska jag hem och göra läxa.. faktsikt! men jag ska försöka göra bort lite för jag har en massa.
sen ska jag lägga mig i soffa och äta chips ikväll! gottttttttttttttt.
Blir nog att se en film, har massa filmer som jag inte sett hemma, annars blir det ju faktiskt Twilight! älskade film.

Imorgon ska jag springa till tomtebo på morgonen och sen blir det bio på kvällen det kommer bli awsome.
Mamma och pappa åker snart till Kreta oxå... fan för dem! jag ska sitta här i jävla sverige med min storebror som fan beter sig som 10.  Bortskämd är han oxå! fuck that.

Nu ska jag försöka låtsas jobba på Engelskan, vi har en wierd lärare som jag tycker ska åka hem..

usch

uppdaterar nog ikväll när jag inte har bättre för mig.

Snygg Hannele hälsar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0