CH

Jag har haft en super kväll faktiskt! bästa på länge,

idag så cyklade jag ju till ica och köpte cosmo istället för revyn, men cosmo var super super och den är ju faktiskt min bibel så!
Annars så gick jag en promenad idag och jag går aldrig den svängen igen har jag bestämt, den gör mig illamående.
Men det var varmt och skönt ute! när jag kom hem Så fick jag sms av hannele och hel plötsligt satt jag på en buss påväg till CH. Vi drog på maxi och köpte carrah och glass, sen så fick jag mig en fin skrattatack på minderåriga äckliga fjortisar..! fattar inte hur vissa småbrudar beter sig...

I alla fall så var Hanneles rum jätte mysigt och fint! vi såg freaky friday och Hannele visade mig att hon ägde på att äta glass! haha det var hysteriskt... min mage hade i alla fall sprängts av så mycktet mjölk...
HANNELES HUND VAR SÖTASTE JAG SETT NÅGONSIN!!!

Nu ska jag se fotboll för det är den där bagaren som william tjatar om när vi spelar pegball, insista eller vad snubben hette!! Sen ska jag krypa i säng i vetskap om att jag är jävligt lycklig som sover själv inatt och många nätter framöver..! ja, tro det eller ej, men caroline-hon-som-njuter-av-att-vara-själv-och-vet-att-det-är-bäst-så är tillbaka..
i alla fall ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0